jueves, 2 de septiembre de 2010

De vuelta a las andadas...

Després de tot un estiu sense escriure s'han quedat moltes histories per contar. La conclusió sobre el final del primer any, els viatjes per el nord de la India i el meu retorn a castelló.

8 setmanes han sigut les que he estat a casa i han pasat tan ràpid com m'havia imaginat. L'estiu em sembla que es va acabar fa temps quan ja fa dies que no para de ploure i ploure. Crec que des del dissabte...
Tot es queda banyat i humit. Els cabells mai es queden secs. La roba que portes la sents freda.
Però, és molt alegre veure els voltants verds i els rius amb prou cabdal...

Ara sóc una segon any. Una segon any amb noves aventures, més amics i més reptes. Repetirem allò que ens ha agradat però, també tractarem de reflexionar sobre el que l'any passat no va anar també.
El més important, crec jo, és que em sent en força i estic molt molt motivada...

Estigueu atents, amics del blog, a veure el que passa!




1 comentario: